March 17, 2009

無題之四

想來想去都想不懂,那些數學家怎能研究出微積分這麽變態的東西呢?
早知道今天的我要受這些苦,當年就應該好好研習數學!
不過當年香港的教育制度僵化,文科的小朋友不能選修附加數學或純數學,而理科的小朋友更加不可以只讀數學而不讀物理化學。

到了現在,我的母校不但開放科目讓小朋友自己選擇,更有什麽意法德文甚至阿拉伯文興趣班。
每年又總有一次全校大旅行,低班的去北京上海,高班的去歐洲美洲。
代價?一年六萬港幣學費,加李首富的數千萬捐款,加富貴校友和富貴學生父母的捐款。

當年我堅持要報考母校,主要的原因就是其「平民的貴族學校」這稱謂。
雖然是全港平均成績最好的學校,但校風樸素,連校規都沒有,只靠學生自律。
我畢業的那年,會考就出了一個十優,八個九優,九個八優。當中不乏平民子弟。
現在,卻成了名副其實的貴族學校,雖然有數個全額獎學金,就算拿到我都不會要。因爲稍一不慎成績退步,獎學金立刻化爲烏有,六萬學費,從何而來?

4 comments:

  1. 我不是公主3/17/2009 1:41 PM

    我黎緊考試都要考微積分... ><

    版主回覆:(03/22/2009 12:10:34 PM)


    一齊加油啦

    ReplyDelete
  2. 同感,皆因我(想)我以前也是讀這家學校的。

    其實自我們90後那一代開始,母校已經是貴族學校了。身邊的同學們不是名人後代,就是名門望族。「平民的貴族學校」這個稱謂在我們這代根本是聞所未聞。

    版主回覆:(03/17/2009 02:09:18 PM)


    你估得無錯,我以前都有咩十大首富外孫,立法局議員女兒,大律師公會會長女兒仲坐我隔離,甚至有個名門之後留左三年班然後比人踢出校,不過大家都循規蹈矩,越有錢就越平易近人
    其實學校係震波搞咩背靠祖國面向世界的時候已經變左質,不過唔係學校問題,新學生(即係你地呀)根本唔知自己做緊咩野,校服裙越黎越短,態度就越黎越差
    真係一蟹不如一蟹

    ReplyDelete
  3. Hi Jess, 有無gum明顯呀?連style都有?

    我都覺得有錢學生根本唔知呢個世界係點,不過佢地唔需要知,因爲上等人有上等人的世界!

    而加已經無人care考試成績啦,以前幾乎係唯一指標,所以咪要勤力D讀書。而且有錢人可以比仔女去外國讀書嘛!

    ReplyDelete
  4. 我覺得有錢學生唔知呢個世界係點的原因是家教問題, 唔只關學校問題囉! 而且近年回港後真的發現社會風氣真是差. 很多有錢沒錢學生都唔知呢個世界發生乜事!

    版主回覆:(03/18/2009 03:37:38 AM)


    我無錢,所以唔知而加D有錢小朋友點
    不過我以前gei有錢同學仔大部份都好純,一D架子或者嬌氣都無

    ReplyDelete